Mustvalge liilia

mustvalge liilia mu voodi äärel

tõdeb et olid päriselt siin

ja minu parfüümi hõng sinu kaelusel

meenutab sulle mind


sa oled mu peas

pugesid meeltesse

vallutasid mõtted

andsid õrna torke mu südamele


kas ka mina sind vastuvoolu sõudma panin?

või kõigest su laevukest veidi kõigutasin?

ah pole viga

las päripäeva käia

nii ongi lihtsam

elus

läbi lüüa


aga su liilia mu voodi äärel

mind tahab ära viia

ja minu hõng sinu kaelusel

tahaks sind tagasi tuua siia



***

mu nöörsaapad vedelevad kapis

nende ümber on põimunud tihke tolmukiht

kadunud ära on seelikud, napid

ja minu enneolematu pahanduste kihk



***
lagled lendavad
vaibunud linnulaul õues
sest on õnnelik torm

Hägune november 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Musta kassi silmade läbi

Jooks vabadusse

Iseenda eest